Etiketter

onsdag den 17. april 2013

Færdige Fotoserie

Forløb: Dette er den færdige fotoserie jeg har lavet sammen med HC, Camilla og Niels

Lærer: Emil Monty

Hvad har jeg lært? jeg har fået større forståelse for perspektiv og vinkler 

Refleksioner over KS og TAW sammenarbejde: 
jeg syntes alt i alt at det har været et godt sammenarbejde. Det jeg syntes har fungeret bedst var infographics og fotoserien, fordi det holdt sig mest til emnet om indvandre i Danmark, mens at i nogen tilfælde kunne illustrationer godt komme ud på en vildspor. 
Jeg er glad for at se at der kan være en sammenhæng mellem gymnasiet og TAW. 
Men til næste gang, ville jeg ønske at forløbet ikke varede i så lang tid, da jeg var ved at blive godt træt af emnet de sidste par uger.  








Ingen kommentarer:

Send en kommentar